piątek, 27 września 2013

welcome back

Cześć. Taka tam, kilkumiesięczna przerwa. (; Co tam. Jakoś tak dziwnie nieco wzięła mnie ochota na pisanie znowu, chociaż wiem że to nie ma sensu, ale czemu nie? Wakacje się skończyły, szkoła się zaczęła i wcale nie jestem z tego powodu szczęśliwy. A może jestem? Nie wiem, ciężko ocenić. W sumie to nie widywałem się zbyt dużo z przyjaciółmi bo cały czas się mijaliśmy... Ale teraz też jest ok, poznałem na nowo ludzi, którzy kiedyś wydawali mi się nieciekawi. Teraz są super. Nie wiem czy zmienili się w wakacje, czy ja zacząłem postrzegać ich inaczej, ale żałuję że zrobiłem to dopiero teraz. Nie mniej jednak, zaczynając ten nowy rok nie sądziłem że mogę zaprzyjaźnić się z kimś nowym!


więcej później, cya (:





taki tam mjuzik mały 


poniedziałek, 15 kwietnia 2013

daily

Nie było mnie tu, screw that, right? Może zacznę regularnie pisać? Pfff, nie wiem. Dziś napiszę o tym, co wydarzyło się u mnie przez kilka ostatnich dni. Zobaczę co z tego wyjdzie.
W piątek po lekcjach postanowiłem pojechać do centrum handlowego, bo miałem straaaaaszną ochotę na pizzę z Pizza Hut. Spontaniczna dość decyzja z Pauliną i Asią. :3 No i jadąc busem zapomniałem skasować biletu. Zgadnijcie co się stało! KANAR WSZEDŁ. No i tym oto sposobem dostałem mandat na jedyne 125 zł. Przynajmniej ktoś mi poprawił potem humor, no.
Sobota. Rano pojechałem do Chorzowa do moich dziadków na obiad, a po południu do spodka w Kato na BNP PARIBAS KATOWICE OPEN (taki tam turniej tenisowy, lol). Straaasznie mi się podobało, spędziłem tam w sumie 5,5 h. Wow. To tyle z soboty.
W niedzielę nie działo się nic ciekawego.
Dziś (poniedziałek) właściwie nic twórczego nie zrobiłem. Miałem sprawdzian z chemii, mam nadzieję że jakoś mi poszedł.

Kolejny post o niczym.
I to by było na tyle.

BYE

poniedziałek, 18 marca 2013

*

oh, wow, lovely
nie pisałem nic od... dawna
trudno

może dam tu kiedyś mój ryj, więc jeśli mnie nie znasz to będziesz mógł/mogła się pośmiać

some inspiriting shit:

















niedziela, 24 lutego 2013

joł

333 wyświetlenia! Dzięki! Jeśli chciałbyś/chciałabyś poczytać posta na jakiś temat to napisz komentarz na ten temat!


Swoją drogą, 3majcie mojego aska:

ask.fm/hudiy

Wbij też na instagram'a!

instagram.com/hudiy

środa, 20 lutego 2013

nowy nagłówek

Cześć, dosłownie przed chwilą zrobiłem nowy nagłówek! Podoba się? Daj znać w komentarzu. Nie robiłem dziś nic. Poważnie. Wstałem ok. 9. Prawie cały dzień oglądałem Simpsonów. Nie mam o czym pisać, bo nic się nie dzieje. ;_; Może zamiast pisania bez sensu dodam jakieś moje zdjęcia? :)





po-zdro




poniedziałek, 18 lutego 2013

mięso

Dzisiejszy dzień zaliczam do tych bardziej udanych. Spędziłem miło czas z moim przyjacielem. Wstałem ok. 10, bo mam ferie rzecz jasna. Miałem autobus ok. 13, jechałem do centrum handlowego. Niczego konkretnego tam nie robiłem, ale co tam. 'Nie ważne gdzie, ważne z kim' :d Lansowałem się na kawie w Starbuck'sie, ale ze mnie gimbus. Karol wziął espresso bez wody i miałem z niego straszną bekę. XD Męczył się z tym przez jakieś 20 minut. W tym momencie siedzę z siostrą na kanapie i oglądamy serial Sherlock od BBC. Wow. Już po północy. Przed chwilą była 20, jak to możliwe? XD okej, kończę już. Dowiedziałem się, że w czwartek jadę z siostrą do dziadków na 2 dni. Mieszkają w Wiśle. Cieszę się w sumie. :3

Dobranoc.





niedziela, 17 lutego 2013

things

Ale długo nie pisałem. Mam internet już od jakiegoś tygodnia, yaay. Nie miałem jakoś chęci czegokolwiek tu pisać. Tak jakoś. Przepraszam. Nie chcę pisać posta o czymś konkretnym czy sensownym, tak sobie po prostu będę pisał co mi przyjdzie do głowy. Mam aktualnie ferie. Jeszcze tydzień. Od zeszłej soboty do piątku byłem na nartach na Słowacji. Mimo tego że mieszkałem w beznadziejnym miejscu, to miałem dobrą ekipę, a to się bardziej liczy! Jutro spotykam się z przyjacielem. Cieszę się, bo nie widziałem go jakieś 2 miesiące. Mamy baaardzo dużo spraw do obgadania, bo dużo się w tym czasie stało. Bardzo. Może ktoś kto to czyta wie o co chodzi. Nie ważne. Nudzę się odkąd przyjechałem z nart. Siedzę w domu. Nie mam ochoty biegać,  bo jest mi za zimno. Przykrość. Tak sobie myślę teraz o wyborach jakich w życiu dokonałem. Ile z nich nie było trafnych. Przyjaźń z nie tymi osobami co trzeba. Nie wiedziałem jak to się skończy. W końcu dowiedziałem się kto kim naprawdę jest, jak się zachowuje w różnych sytuacjach. Pozdrawiam niektóre osoby. (:

koniec pieprzenia, czas na melanż



3majcie HARLEM SHAKE od Azealii Banks, wyszło jakieś 20 godzin temu (słucham tego before it's cool, yo, i'm such a hipster)






niedziela, 3 lutego 2013

NI MA NETA

No cześć. Niestety na razie nie będzie postów, bo nie mam internetu. Chwilowo. Będę miał dopiero w tym tygodniu, także nie wiem kiedy coś dodam. Piszę z komputera kuzynki, a jak będę musiał coś dodać to dodam z iPoda, ale nic nie obiecuję.



see you later.

środa, 30 stycznia 2013

kopiowanie a inspirowanie się

Bardzo, bardzo wiele osób twierdzi, że jeśli zobaczy gdziekolwiek coś lub kogoś i spróbuje to naśladować to nie kopiarstwo a inspirowanie się.
Niestety nie zgadzam się z tym. Jeżeli jesteśmy oryginalni to myślę że możemy się inspirować na wiele innych sposobów. Kopiarstwo to staranie się po prostu być na siłę identycznym do danej rzeczy, osoby etc.
Śmieszy mnie też to, że niektóre osoby, które 'inspirują się' na siłę chcą być idealnie takie same, mimo tego że nie zawsze wychodzą na tym dobrze.
Nie ma to po prostu sensu. Brak stylu czy oryginalności... Wielu moich znajomych nie widzi po prostu granicy między byciem sobą a staranie się być kimś innym i dlatego chcą się zmienić.

inspirowanie się to nie kopiowanie. 

Jest pomiędzy tym bardzo wielka różnica.

To tyle w temacie.


hello

Cześć!


Mam na imię Krzyś i założyłem tego bloga z braku pomysłów jak mógłbym się spełnić. :D Mam rocznikowo 14 lat, mieszkam w okolicach Katowic. Do założenia bloga zainspirowała mnie pewna osoba, znana jako Felga. :3 Ma bloga od kilku dni (jej blog, kliknij!), a ja postanowiłem pójść jej krokami i też założyć swojego. Nie chcę się rozpisywać, ale coś trzeba tu napisać. XD Będę tu po prostu przelewał swoje myśli. Nie zawsze normalne czy mądre. :D Yay! Dlaczego zakładam tego bloga? Jestem osobą z natury szukającą ciekawych rzeczy, więc chcę spróbować czegoś nowego. Miłego czytania. :3